Dá Csomag

 2010.03.19. 19:38

Azt hiszem nem kell senkinek bemutatkoznom, de ha mégis. Csókolom én vagyok a Bakó Zsófi.

Szóval történet a következő...a csomag...otthonrol, ide, 14 darab nap alatt. Ha valaki azt hiszi, hogy ez gyorsnak számít..akkor segítek neki mert nem.

Azon kívül, hogy hát sikerült elrontanom a címet, így hát adtam már a dolognak egy laza handycapet...nehogy esetleg siman menjen a dolog.Azon kivül érdemes megemlitenem hogy az oalsz postanal trogerebb bandat még nem lattam. 3 felkiáltó jellel.

Szerencsére majdnem tökéletes olasz tudasomnak köszönhetően, nem sikerült kideritenem, merre is vana  csomag, mondjuk ha esetleg anyanyelvi szinten tolnam a dolgot, meg akkor sem sikerult volna, mert még ök sem tudtak.

Az első kis cédulat egy héttel feladas utan kaptam meg...persze hiaba alltam vele  1 órát a sorban feszült mosollyal, mert körülbelül a postán ismeretlen fogalom az, hogy csomag. Igyhat kicsit lelombozva de hazamentem. Következő értesitesnél már okosan kitaltam, hogy nem lenne rossz ha esetleg ezen idöpontban valaki tartozkodna otthon, mert 1 fokkal nagyobb az esély a kézbesitésre, Igy hat felbéreltem a Dávidot és kapott teát meg almát, hoyg maradjon és varjon. a masik kettőt meg a postára járattam:) Persze feleslegesen.

A melohelyen 2 arc folyamatosan hivogatta öket...de egyszer azt mondtak, hogy mar magyaroszagon van, utana meg hogy a reptéren, igyhat egyiköjük fogta magat és kiveretett, hogy ne lásson többer sirni. Majdnem sirtam. De azatan mégsem.

Szoval, se cetli, se heloszevaszittacsomag.

Másnap..cetli....a jók*rv*****************************************.....**.

Bementem a postara...csokolom, mi ez és mit akar és hol van a csomag.

ööö...talan holnap...söt tudod mit...tutira holnap...söt ha nem akkor üssön el 3 teherauto.

Másnap...0 azaz 0 csomag...(most veszek egy kis levegöt, mert angyon faj erröl beszelni).

Szoval azt javasoltak...esetleg...ha van rá mód és kedv...hivjam már fel azt a szamot..ami a cetlin van...megkérdeztem , hogy szerinte mennyire vagyok hülye 1töl 10ig...mert igy hogy 4x-re jarok a postan, ami annyira nem party...megtettem ezt a lépést..de körülbelül azt l*f*sz cukormázas habbal, annyit tudnak a csomagrol..És esetleg mi lenne ha fel tetszene emelni a telfont és oda hellozni, hogy itt ez a nyomorék és kell neki a csomag..

De persze..meglepő..de oylat nem lehet. Ugyhogy eltekertem dolgozni.És megint ráállitottam a csapatot a keresésre..Végül...fogtuk magunkat...elmentunk a reptérre...és ott volt az a kurv* csomag...

Amugy volt benne egy takaro és két táska.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolbaszkodunk.blog.hu/api/trackback/id/tr531853028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy zsö 2010.03.21. 09:29:08

azt hittem legalabb kolbasz, vagy vmi kaja volt benne, amit kicsit meg erleltek:)

KakoLofi 2010.03.21. 13:10:44

a fél disznót muter kiahygta a csomiból:D igy mar nem is bánom:)
süti beállítások módosítása