Nem kell megijedni.

 2010.05.11. 13:38

Ezt a bejegyzést, Elter Zsolt kis barátomnak küldeném, akit imadok,szeretek, de föleg mert beszólt, hogy nem írok, nah itt van E.

 

Nem mintha, most ihletem lenne írni akarmit is, de azért hozzászólok a napjaimhoz, amiket eltöltök itt.

Igazából, most hatalmas izgalom fogott el, ami már sajnos régen nem, ugyhogy most iszonyat örülök. A témája már nem ide szól, hanem amikor már otthoni nyárra, de ezt hagyjuk meg a majd otthon irodó blognak:) ami nem lesz:)

Egyelőre most boldogít az, hogy félórán belül eltakarodhatunk, és valószíüleg a délutant a tengerparton töltjük....ami..azért...hogy is mondjam...jó:)így azért már szeretek dolgozni:D Bár jobb ha nem vetközöm neki, mert a kiskirandulásunkkor tetvesmód megégtem. Igazából most mondvacsinalat dolgokot kokerolunk a gépen, dehát nem lehet mindig uj tereket csinalni szarcsira, csunya is lenne ha mindent mi csinálnánk itt, ugyh maradjon csak a  többinek is sikerélmény:) meg egy kis robot melo:)

3 het mulva itt azt fogjuk mondani: hogy szevasztok, aztán egy icipici hálidéj fog utolérni minket:)

Én sajnos nem tudok képeket posztolni a fasza kis kirandularol, mert nem tartozik a hobbijaim közé a fényképezés, sajnos.

Pedig midnig nalam  van a fényképezögép, de egyszerüen nem visz rá a lélek hogy elővegyem. Ezért az történik, hogy en rajta vagyok mindenképen, nem tudom hogy ez jó e vagy sem:D de néha kiboritoan festek rajtuk.

Majd ha jön a  bikini szezon, egy este össze lesz törve mindekinek a fényképezőgépe, és igy nem fenyeget az a pillanat amikor szivinfarktust kapok a képek lattan:)( ezt remélem a többiek nem olvassak, mert jogosan fognak engem gyanusitani)

Amugy a kirandulas überfasza volt, föleg a verda nyerte el a tetszesemet, se nem volt kényelmes, se nem ment, de azert legalabb csunya volt:) Persze a tenger és a hatlmas sziklak kifogastalanul villogtak, és csodaszep volt minden, de én még mindig azt mondom, hogy egy otthoni csupazöld erdő viszi nálam a primet, szoval nem vettem be itt a vakitast, hiába csinálta az arcomba.

Másik jo hir, hogy gyünnek kisbartáok látogatoba, nem is egy nem is kettő, nekik ezuton üzenem, hogy de kurva jó hogy jöttök, és igérem jó leszek és megmutatok minden fasza helyet, amit én lattam, avgyis amennyire van mód.

Minden esetre most összezichelödünk és letekerunk a partra, remélem nem irigyli ezt senki tölünk 30 fokban csodalatos napsütésben:)

mindenkinek hatlamas csók. és szeretés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolbaszkodunk.blog.hu/api/trackback/id/tr251992357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy zsö 2010.05.26. 09:16:09

kikerült ide a nevem, aztán behalt a blog, és 2 hete semmi:)
süti beállítások módosítása