keddecskén

 2010.03.23. 10:52

túlélve a hétfőt, a mai nap se kecsegtet túl sok jóval.. legalábbis ami az időjárást illeti:S

sajnos, tegnap már túl sok volt a kis biciklim egyre rendellenesebb szolgálataiból, kezdett igencsak cserbenhagyni!:( mondhatni meguntam, hogy attól kelljen rettegni, hogy a következő kereszteződésben vajon el tudok-e indulni vagy nem.. ezzel együttvéve hogy meg tudom-e őrízni a párszor pár pillanaton múló kis életem!:D mint kiderült nemcsak a lánc és a pedál bajos, de főként a fogaskerék hátul..így szépen leadtam a szervízbe (tegnap már a második.. az elsők nem igen tudták megoldani a problémák zömét..), mint a gyerkőcőt az óvodába. ma este kell érte mennem, remélem már teljesen egészségesen fog várni és nem 100eurért:D:S

ebből kifolyólag ma a buszt választottam..de mire Zsófiig elértem, aztán pedig míg az 'M'-es busz megállójához, erősen küzködtem a levegővétellel. a levegő tiszta pára, néhol kicsit tejszínes köd is lebeg. a lehető legjobb amire vágyhatunk:D erre még rá tudott fejeleni a reggel eggyel, mégpedig hogy megláttam a buszomat megállni mikor én még kellő távolságban sem jártam. buszra futni nem érdemes, én mégis megpróbáltam. éés sikerült, ezám boldogság. a buszon már annyira nem volt jó a hangulat vagy talán találóbb a légkör; a kinti pára semmi ahhoz képest ami egy zsúfolt buszon uralkodik. yesss..

de ideértem végül, utánam nemsokkal Zsófilány is. kezdődhet a meló! ooh:D

és végül, de nem utolsó sorban.. JÓ PIHENÉST MINDEN SZORGOS OTTHONINAK PÉCSRE!! tessék beszámolni, ha van kedv majd:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kolbaszkodunk.blog.hu/api/trackback/id/tr411861856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása