Siamo qui bambini! :)

 2010.03.01. 14:13

Siamo qui bambini!!! Ahogy Ancsitól tanultuk:)

1.munkanap Megérkeztünk az irodába! de nem várt minket senki:D úgyhogy elmentünk kávézni. fordítgattunk s egyebek, aztán visszanéztünk. És lőn világosság, be is jutottunk. 

A délelőtt igazából azzal telt, hogy valahogy megoldjuk a feljutást a közös szerverre. Érdekesmód most az én gépemmel nem volt semmi gond:) sajnos Zsófi gépe bizonyult most problémásnak:S netet fogja, de nem látja a többi gépet - ellenben mi őt igen..

Bárki aki fejes ebben, várjuk a hozzászólásokat!:) amúgy mindenki igen segítőkész, jófejek.. csak a nevekkel lennénk tisztában. Az biztos, hogy akinek az asztalához telepedtünk a kuckós galérián, Gianfranconak hivjak. Mario és Francesco pedig a két főnök vagy hasonló. Mindhármójukat ismertük már tavalyról.

Nem voltam távol attól, hogy lehet egész idő alatt kávét kell főznöm majd:) legalábbis minden egyes kávéfőzést szemmel kísérhetek majd..mellettem van ugyanis a kávéfőző kis sarok:D

Ebédidő lévén lassan midenki elmegy haza..talán így sikerül megörökíteni gyorsan a terepet..

Területbejárás negyed4től..

A bejegyzés trackback címe:

https://kolbaszkodunk.blog.hu/api/trackback/id/tr461799709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boriG 2010.03.01. 15:59:04

ohh, megnéztem a képeket, olyan jó látni, meg visszagondolni....:)De azért itt sincs rossz dolgunk, egy kis napsütést küldhetnétek!:)
p

buges 2010.03.01. 16:59:54

:))
ma kaptunk jó kis szelet is!!:/ de megvagyunk:) küldünk, küldünk!
sokk puszi

g.eszti:) 2010.03.01. 17:54:29

én is ma kezdtem:)egész jó volt az első nap,igaz csak fél1-ig tudtam maradni képző gyak miatt.
aranyosak voltak,remélem jó utódod leszek Ági:)
na pussz csajok

KakoLofi 2010.03.01. 20:02:17

@boriG: mi manchi molto, non ci nessunocon chi fa FUGAre:D
süti beállítások módosítása